Arama motoru optimizasyonu hakkında tüm bilinmesi gerekenler burada bulabilirsiniz. SEO fiyatları, kurumsal SEO danışmanlığı gibi konularda benimle iletişime geçerek gereken bilgileri alabilirsiniz.

Anahtar Kelime Yoğunluğu

SEO’da anahtar kelime yoğunluğu ve içerik içerisinde kullanılan tüm kelimeler içeriğin geneline sunulan oranlardır. Örneğin bir makale yazıyorsak arama motoru optimizasyonu konusu ile bu makalenin içerinde SEO kelimesinin geçmesi oldukça olağan bir durumdur. Bu sebepten dolayı aklımızda kalan ve içeriği oluşturulan kelime sıklıkla geçmesi SEO uzmanları için önemli konuların başında yer alır. Bu duruma karşın bazı arama motoru optimizasyonu uzmanları ise bunun artık kaydadeğer bir öneminin olmadığını dile getirmektedirler. Ve uyumlu yazılar yazmakta oldukça önemlidir. Anahtar kelimeyi teker teker ölçmek tabi ki normal değildir.

Bu konuyla alakalı bir çok program ve içerik mevcuttur. Bazı programlarda yazı yazarken anahtar kelimeyi analiz etmeye yarar bir içeriği mevcuttur. İdeal anahtar kelimesi kullanımı yüzdesi kelime gruplarına göre tekrarlı kelimeler için yüzde sekiz olmakla birlikte çoklu kelimeler için aynı durum söz konusu değilidir yüzde altıdır. Anahtar kelimeleri oldukça önemlidir. Benimle iletişime geçmek için mail adresim iyumurtaci@gmail.com

Ocak 15, 2016

DMOZ Nedir , Niçin Önemlidir ?

DMOZ açılımı Open Directory Project ( Açık Dizin Projesi ) olan dünyanın en büyük dizin sitesidir.DMOZ öyle bir sitedir ki başta Google olmak üzere birçok arama […]
Ocak 15, 2016

Tynt İle Yazılarınızı Güvenceye Alın

Uzun zaman sonra yazacağımız ilk makalemizde son zamanlarda webmaster forumlarında gördüğüm bir konu üzerine yoğunlaşacağız.Son zamanlar da birçok site sahibi sitelerinden içerik çalındığını iddia etmekte , […]
Ocak 13, 2016

Arama Motoru Faydaları

Arama motoru optimizasyonu (SEO) arama motorunun “doğal” ya da ücretsiz “organik” arama motoru sonuç sayfalarında (SERP) bir web sitesi veya bir web sayfası görünürlüğünü artırmak için […]
Ocak 11, 2016

Seo Ustası.NET

Tanıtım ve reklam alanında web sayfaları şirketlerin satış ve karlılığını önemli derecede etkilemeye başlamıştır. Web sayfasından bir ürünü, hizmeti tanıtmak ve satmak, klasik satış yöntemlerine göre […]